کانون هواداران پرسپولیس

perspolis.fc

کاظم

perspolis.fc

http://perspolis.fc.loxblog.com

کانون هواداران پرسپولیس

سید جلال حسینی:دوست دارم بیرانوند به پرسپولیس برود

کانون هواداران پرسپولیس

به وب کانون هواداران پرسپولیس خوش آمدید به وب هواداران بی شمار پرسپولیس خوش آمدید

کانون هواداران پرسپولیس

کاربر مهمان، خوش آمديد! امروز
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


سید جلال حسینی:دوست دارم بیرانوند به پرسپولیس برود

اما سال قبل نفت از سد الجيش گذشت.
سال قبل كه نفت با الجيش بازي كرد، من خودم در ليگ قطر بودم و بايد بگويم تيم امسال الجيش خيلي با تيم فصل قبلش فرق كرده است. آنها بازيكنان خارجي و ملي‌پوش زيادي دارند.

خيلي روي قدرت تيم‌هاي عربي حساب مي‌كنيد؟ فوتبال باشگاهي تيم‌هاي عربي با سرمايه‌گذاري‌اي كه آنها انجام داده‌اند، خيلي قوي شده. مثلاً همين الاهلي امارات كه ما با آنها در يك‌چهارم بازي كرديم تا فينال بالا رفت.

اين روزها نفت در حال خانه‌تكاني است.
نقل و انتقالات و ساير موارد به سياست‌هاي باشگاه برمي‌گردد.

درخصوص حضور بيرانوند در پرسپوليس چه نظري داري؟
من دوست دارم بيرانوند به پرسپوليس برود.

يعني سوشا را بايد كنار گذاشت؟!
اصلاً منظورم اين نبود. عليرضا بيرانوند دروازه‌بان بسيار خوبي است كه واقعاً دوست دارم به پرسپوليس برود اما سوشا هم نبايد فراموش شود.

حضور همزمان اين دو حاشيه‌ساز نمي‌شود؟
شايد مشكلات و مسائل حاشيه‌اي به وجود بيايد اما ما بايد بستري را فراهم كنيم كه بازيكنان جوان‌تر آموزش ببينند و به حاشيه نروند.

صحبت از آموزش بازيكنان جوان كرديد اما چرا بازيكنان جواني مانند كريم انصاري‌فرد و يا احسان حاج‌صفي و يا جهانبخش هيچ‌وقت با مسائل حاشيه‌اي مواجه نمي‌شوند؟ اين نفراتي كه شما گفتيد، بازيكناني هستند كه از سن پايين در اردوهاي تيم ملي بودند و بايد آنها را به لحاظ اخلاقي طلا گرفت اما آنها استثنا هستند و من در مورد كل حرف زدم.

‌در مقطع حساس فعلي چطور مي‌توان به سوشا كمك كرد؟ مي‌داني به نفراتي مانند باقري حتي اجازه ملاقات هم نداده‌اند؟
حتي اگر به نفراتي مانند پروين و باقري اجازه ملاقات هم داده نشود، همين حضورشان خيلي مي‌تواند به سوشا دلگرمي بدهد. در واقع همين كه سوشا ببيند و بفهمد نفراتي مانند دايي، پروين و باقري دنبال كارش هستند، انرژي مي‌گيرد و اميدوار مي‌شود.

شنيدي برخي كشورهاي عربي دنبال برگزاري بازي با تيم ملي ايران و باشگاه‌هايمان در بازي‌هاي آسيايي در يك زمين بي‌طرف هستند؟
عرب‌ها نمي‌توانند به جاي AFC براي ما تصميم بگيرند. سازمان ليگ كشورمان هم بايد از حق فوتبال و باشگاه‌هاي ما دفاع كند. تيم‌هاي عربي از تيم‌هاي پرطرفدار ايران مي‌ترسند و در واقع با مطرح كردن بحث بازي در زمين بي‌طرف دنبال اين هستند كه فوتبال ما را از تماشاگرانش محروم كنند و اين حربه تازه آنهاست.

شايعه شده بود به فولاد مي‌روي.
نه، به قول شما شايعه بود!

خودت دوست نداري از نفت بروي؟
من قرارداد دارم و اختيارم دست باشگاه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کاظم جمعه 18 دی 1394برچسب:کانون هواداران پرسپولیس,پرسپولیس,سید جلال,نقل وانتقالات نیم فصل,محرومیت,پرسپولیس, نظر 

بدهید!

آخرین مطالب ارسالی
لوبانوف اردوی پرسپولیس را ترک کرد / الکس قبل از رفتن شارژ مالی شد
ترکیب پرسپولیس برای فینال جام شهدا مقابل صبا اعلام شد
سوشا این روزها چه کار می کند؟ / دور از فوتبال
پیروزی شاگردان برانکو در نیمه اول
محرومیت سوشا قطعی است
توافق اولیه پرسپولیس با طهماسبی
دروازه بان تیم ملی لبنان هم به پرسپولیس معرفی شد
عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست
2بازیکن تستی در تمرین حاضر شدند/باقری هم آمد
درباره وب
به وب کانون هواداران پرسپولیس خوش آمدید

آمار کاربران

چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
<- AuthorName->

لینک دوستان
عکس های جدید
کسب درآمداز اینترنت به شیوه ی نوین و تضمینی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس ارتش سرخ آسیا و آدرس perspolis.fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه

صفحه اصلي | آرشیو | لینکستان | تماس با ما | طراح قالب ورزشي