کانون هواداران پرسپولیس

perspolis.fc

کاظم

perspolis.fc

http://perspolis.fc.loxblog.com

کانون هواداران پرسپولیس

جزئیات پیشنهاد میلیون دلاری تیم روسی به آقای گل لیگ برتر

کانون هواداران پرسپولیس

به وب کانون هواداران پرسپولیس خوش آمدید به وب هواداران بی شمار پرسپولیس خوش آمدید

کانون هواداران پرسپولیس

کاربر مهمان، خوش آمديد! امروز
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


جزئیات پیشنهاد میلیون دلاری تیم روسی به آقای گل لیگ برتر

ترک گروژنی یک مربی نام آشنا به نام رشید رحیموف را روی نیمکت خود دارد. مربی ۵۰ ساله و اصالتا ایرانی- تاجیکی که از سال ۲۰۱۳ هدایت این تیم را بر عهده گرفته و نتایج قابل توجهی هم کسب کرده است. رحیموف با سابقه بازی برای تیم‌های پامیر تاجیکستان، اسپارتاک مسکو، وایادولید، لکوموتیو مسکو، استریاوین، آدمیراواکر و اف سی رید، ۴ بازی هم برای تیم ملی روسیه و دو بازی هم برای تاجیکستان انجام داده و از این حیث رزومه قابل دفاعی دارد.
رحیموف اما مربیگری را از آدمیراواکر آغاز کرده و در سال ۲۰۰۶ پا به لیگ روسیه گذاشته تا هدایت آمکار را بر عهده بگیرد. او با سبقه مربیگری در لکوموتیو مسکو از سال ۲۰۱۳ سرمربی ترک گروژنی شده و تا به امروز هم در شغل خود باقی مانده. این مربی صاحب سبک در فوتبال روسیه و علاقه‌اش به جذب بازیکنان ایرانی از جهاتی قابل بررسی است.
ماحصل سفر به روسیه و تماشای بازی روستوف- ترک گروژنی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، کشف رشید رحیموف بود. مربی ۵۰ ساله‌ای که از پدری ایرانی و مادری ازبک در دوشنبه تاجیکستان متولد شده. فارسی را راحت صحبت می‌کرد و همین بهانه‌ام برای مصاحبه با او بود. رحیموف در آن مصاحبه گفت: «پدر من ایرانی است اما در سمرقند متولد شده. پدربزرگ من سال‌ها قبل برای تجارت از ایران به سمرقند آمد و آنجا با مادر بزرگ من ازدواج کرد. پدر من هم آنجا به دنیا آمده و سپس به تاجیکستان کوچ کرده و دیگر همانجا مانده. من هم در تاجیکستان و شهر دوشنبه متولد شدم و حالا هم در روسیه مربیگری می‌کنم. ما چهار برادر و دو خواهر هستیم که سه‌تای‌مان پاسپورت ایرانی داریم و سه تای دیگر ازبکی.» رحیموف از حضور در ایران هم صحبت کرد. وقتی که برای پامیر دوشنبه بازی می‌کرد: «یک بار در سال ۱۹۹۰ و همراه با تیم پامیر تاجیکستان به ایران سفر کردم. فکر می‌کنم بعد از زلزله رودبار بود. دو، سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و سپس به دوشنبه برگشتیم.»
او خیلی روان فارسی صحبت می‌کرد. شاید این هم از دلایل علاقه او به بازیکنان ایرانی باشد. رحیموف می‌گفت: «زبان تاجیکی ریشه‌اش فارسی است چون پدر و مادرم فارسی را کامل بلد بودند یاد گرفته‌ام که چطور صحبت کنم. خیلی راحت فارسی صحبت می‌کنم و البته راحت‌تر متوجه می‌شوم که شما چه می‌گویید.»
رحیموف پیشتر به دنبال سردار و سپس احسان حاجی صفی بود و حالا مهدی طارمی را نشانه گرفته. گویا رحیموف برای برطرف کردن مشکل گلزنی تیمش امیدوار است مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی را به تور بیندازد. گفته می‌شود باشگاه ترک گروژنی پیشنهادی یک میلیون دلاری به مهاجم پرسپولیس داده تا او را جذب کند. یک ایرانی در تیم یک مربی ایرانی. 
هر چند مهدی طارمی هنوز واکنشی به این پیشنهاد نشان نداده اما او بارها تاکید کرده که تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند و این تیم را ترک نخواهد کرد. باید دید پیشنهاد ترک گروژنی تا چه حد جدی می‌شود و در نهایت آیا طارمی باز هم در پرسپولیس می‌ماند یا ایران را به مقصد روسیه، جایی که دوست صمیمی‌اش سردار آزمون حضور دارد ترک می‌کند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کاظم شنبه 5 دی 1394برچسب:طارمی,پرسپولیس,هواداران طارمی, نظر 

بدهید!

آخرین مطالب ارسالی
لوبانوف اردوی پرسپولیس را ترک کرد / الکس قبل از رفتن شارژ مالی شد
ترکیب پرسپولیس برای فینال جام شهدا مقابل صبا اعلام شد
سوشا این روزها چه کار می کند؟ / دور از فوتبال
پیروزی شاگردان برانکو در نیمه اول
محرومیت سوشا قطعی است
توافق اولیه پرسپولیس با طهماسبی
دروازه بان تیم ملی لبنان هم به پرسپولیس معرفی شد
عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست
2بازیکن تستی در تمرین حاضر شدند/باقری هم آمد
درباره وب
به وب کانون هواداران پرسپولیس خوش آمدید

آمار کاربران

چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
<- AuthorName->

لینک دوستان
عکس های جدید
کسب درآمداز اینترنت به شیوه ی نوین و تضمینی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس ارتش سرخ آسیا و آدرس perspolis.fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

بخش ویژه

صفحه اصلي | آرشیو | لینکستان | تماس با ما | طراح قالب ورزشي