پرسپولیس بعد از بازی با پدیده به ورزشگاه آزادی می‌رود

 

 

پرسپولیس نیوز :  تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از یکشنبه هفته آینده در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به دنبال توافق مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیریت ورزشگاه آزادی مراحل آماده‌سازی این تیم از هفته آینده در زمین شماره دوی ورزشگاه بزرگ پایتخت برگزار خواهد شد.

براساس توافق صورت گرفته تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز یکشنبه هفته آینده (6 دی ماه) و پس از رویارویی این تیم با پدیده خراسان در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:پرسپولیس,هواداران بزرگ پرسپولیس, ] [ 10:22 ] [ کاظم ]
[ ]

عبدی: پرسپولیس باعث شدبرانکو بهترین شود/اینجابی دروپیکر نیست هرکسی پول بگیرد

 

پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:‌اگر از محسن بنگر بپرسید که از سالهای قبل چقدر طلب دارد، می گوید حسابم صفر است.

حسین عبدی در رابطه با سفرش به انگلیس اظهار داشت: من مدرک پرولایسنس خود را سال 2011 دریافت کردم و نیاز است که برای به روز شدن هر سال به کشورهای مختلف سفر کنم. در این سفر نیز دوره های عملی و تئوری برگزار شد که من در آن ها شرکت کردم. البته اینطور نیست که سر تمرین تیمی بروم، بلکه بیشتر ناظر هستم.

وی در واکنش به صحبت های محسن بنگر که اعلام 15 درصد بیشتر از قراردادش را نگرفته، عنوان کرد: بله، صحبت او کاملا درست است چون ما امسال سیستم جدیدی را در بخش مالی باشگاه پیاده کردیم. آنهایی که از سالهای قبل در پرسپولیس بودند و طلب داشتند، همواره یک مشکل بزرگ داشتند که آن هم وصول نشدن مطالبات سالهای گذشته شان بود. ما تمام این مسائل را جمع کردیم و تمام مطالبات سالهای گذشته را به بازیکنان قدیمی پرداخت کردیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:هواداران,پرسپولیس,6تایی ها, ] [ 10:21 ] [ کاظم ]
[ ]

پروین: فوتبال عالیشاه و طارمی را می‌بینم لذت می‌برم/ پرسپولیس پایان فصل یا اول می‌شود یا دوم

 

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امید عالیشاه و مهدی طارمی جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و باید بگویم آدم از دیدن فوتبال آنها لدت می‌برد.

علی پروین در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، انتخاب برانکو به عنوان بهترین مربی نیم‌فصل اول، صعود استقلال به فینال جام حذفی و موارد دیگری صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

 

روز گذشته استقلال موفق شد با شکست تراکتورسازی به فینال جام حذفی برود. آیا این بازی را دیدید؟

بله. در دفترم این بازی را دیدم و به نظرم بازی قشنگی هم بود اما کمی خشونت این بازی زیاد شده بود. به نظرم هر دو تیم برای صعود به فینال به این بازی آمدند اما در نهایت استقلال برنده شد با این حال باید بگویم این باخت چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند و فوتبال همین است که یک سر آن برد و یک سر دیگر آن باخت است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:پرسپولیس,هواداران پرسپولیس,کانون هواداران, ] [ 10:19 ] [ کاظم ]
[ ]

طارمی به پیشنهاد روس ها پاسخ منفی داد

س نیوز : روند مذاکرات میان نماینده باشگاه ترک روسیه با مهاجم ملی پوش پرسپولیس متوقف شد.

 

در حالی که طی روزهای گذشته نمایندگان باشگاه ترک از لیگ برتر روسیه با مدیر برنامه های مهدی طارمی مذاکراتی را آغاز کرده بودند اما از آنجایی که وی تصمیم گرفته تا پایان فصل جاری پرسپولیس را همراهی کند، این مذاکرات متوقف شد.

 

باشگاه ترک گروزنی از منطقه چچن در لیگ برتر روسیه حضور دارد و پیشنهادی یک میلیون دلاری برای جذب طارمی ارائه کرده است.

[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:, ] [ 14:12 ] [ کاظم ]
[ ]

پانادیچ: پرسپولیس نیاز به دروازه‌بان جدید ندارد/از عملکرد گلرها راضی هستیم

س نیوز :  مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم سه دروازه‌بان خوب و آماده دارد، گفت: نیازی به جذب دروازه‌بان جدیدی نداریم.

 

 

ایگور پانادیچ  در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر راه‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: در مجموع پرسپولیس در این مسابقه تیم برتر میدان بود. ما توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کنیم و به خوبی بازی را کنترل کنیم و در نهایت نیز با ارائه یک عملکرد خوب سه امتیاز را بگیریم.

 

وی در رابطه با عملکرد سوشا مکانی در این مسابقه افزود: مکانی هم مانند سایر نفرات در این مسابقه عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و بی اشتباه بود. البته خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشت.

 

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در رابطه با عملکرد دروازه‌بان‌های پرسپولیس در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکرد سه دروازه‌بانی که داریم چه در بازی‌ها و چه در تمرینات راضی هستیم. ما سه دروازه‌بان خوب داریم که در تمرینات خواسته‌های مارا به خوبی بر‌آورده می‌کنند و از عملکرد آنها در مسابقات نیز رضایت داریم.

 


ادامه مطلب
[ ]

واکنش برانکو به انتخاب به عنوان بهترین مربی نیم فصل

 نیوز :  برانکو ایوانکوویچ از هو‌اد‌ا‌ران فو‌تبا‌ل به دلیل انتخاب به عنوان بهترین مربی نیم فصل قدردانی کرد.

 

برانکو ایوانکوویچ که شب گذشته (دوشنبه) با رای اکثریت هو‌اد‌ا‌ران فو‌تبا‌ل به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد از آنها قدردانی کرد.

 

ایوانکوویچ درباره انتخابش به عنوان بهترین مربی نیم فصل لیگ برتر گفت: "از این انتخاب بسیار خوشحالم. این بهترین جایزه‌ای بود که می‌توانستم از هو‌اد‌ا‌ران دریافت کنم. آنها مهم‌تر‌ین رکن فو‌تبا‌ل هستند و ما هر کاری انجام می‌دهیم برای آنها است. باید به خاطر این جایزه کارم را بیشتر کنم تا رای آنها را تایید کنم. باید از هواداران به خاطر رایی که به من دادند تشکر فراوان کنم."

 

 

 

[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:, ] [ 13:54 ] [ کاظم ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد