جلسه در باشگاه پرسپولیس برای جذب دو بازیکن در تعطیلات

 پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) جلسه مهمی را با سرمربی این تیم برگزار می‌کند.

 بازی نه چندان خوب پرسپولیس در دیدار با پدیده و 2 امتیاز حساسی که این تیم در مشهد از دست داد، باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس و شخص برانکو تصمیم بگیرند در تعطیلات نیم فصل در چند پست تیم‌شان را تقویت کنند.

در نشست‌های اخیر علی‌اکبر طاهری و برانکو، سرمربی پرسپولیس به این مسئله تاکید داشته که فعلا تصمیمی درباره تقویت تیمش نگرفته و در واقع بعد از دو دیدار پرسپولیس مقابل پدیده و استقلال اهواز تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه خواهد گرفت. با توجه به اینکه یکی از این بازی‌ها سپری شد و پرسپولیس نشان داد در برخی پست‌ها ضعف دارد، احتمالا برانکو امروز تکلیف مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای جذب یا عدم جذب بازیکن مشخص خواهد کرد.


ادامه مطلب
[ ]

وطنخواه: سوشا شاهکار کرد، این بچه‌ها لیاقت پرسپولیسی بودن را دارند/ خدا به من رحم کرد

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا رحم کرد و غیر از کمی کوفتگی، مشکل دیگری ندارم و از این سانحه جان سالم به در بردم.

رضا وطنخواه در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره تصادفی که داشت افزود: سانحه شدیدی بود و خدا را شکر که الان حالم خوب است و غیر از چند کوفتگی مشکل دیگری ندارم.

وی با اشاره به اینکه بازی روز شنبه سرخپوشان برابر پدیده را دیده است، ادامه داد: حیف شد این بازی به این شکل در آمد. خیلی امیدوار بودم با پیروزی در این بازی فاصله با صدر جدول را کم کنند ولی این تیم در سه، چهار سال آینده می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد و باید آن را حفظ کرد.

مربی سابق تیم ملی کشورمان درباره اینکه هواداران هنوز امیدوارند پرسپولیس برای قهرمانی بجنگد خاطرنشان کرد: واقعیت اینکه من در اوایل کار خیلی امیدوار نبودم ولی این تیم و بازیکنان شرایط و نظرات را تغییر دادند. بچه‌ها نشان دادند لیاقت پرسپولیسی بودن را دارند و برای پرسپولیس خوب بازی می‌کنند و در حد این برند ظاهر شده‌اند که این اتفاق خیلی خوبی است و من فکر می‌کنم با ادامه این روند، آنها نه تنها خواهند توانست سهمیه آسیا را بگیرند بلکه با هوشیاری بیشتر، شانس قهرمانی خواهند داشت.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:, ] [ 22:56 ] [ کاظم ]
[ ]

مکانی: مسئولیت تساوی را به گردن می‌گیرم / برانکو دست حرام‌خواران را از پرسپولیس کوتاه کرد

پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که مسئولیت تساوی تیمش برابر پدیده را به گردن می‌گیرد.

سوشا مکانی، درباره عملکردش در دیدار مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: قبول دارم روز خوبی را نداشتم اما مطمئنا با پرسپولیس روزهای خوبی را در آینده خواهم داشت. من مسئولیت نتیجه تساوی را به گردن می‌گیرم و تمام وجودم را برای موفقیت پرسپولیس در بازی‌های آینده می‌گذارم.

وی افزود: قبل از اینکه دروازه‌بان پرسپولیس باشم، هوادار این تیم هستم. من به بازیکنان و کادر فنی اعتقاد کامل دارم. همان‌طور که از جهنم برای خودمان بهشت ساختیم مطمئنا می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم و با پرسپولیس به موفقیت برسیم.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:, ] [ 22:51 ] [ کاظم ]
[ ]

رضائیان: گلم را به علی کریمی تقدیم می‌کنم/ هم‌تیمی‌های خودم را سیاه کردم و گل زدم!

 

پرسپولیس نیوز : مدافع هافبک پرسپولیس گفت: گلی که مقابل پدیده به ثمر رساندم را به علی کریمی تقدیم می‌کنم.

رامین رضائیان پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل پدیده گفت: ابتدا به خاطر ناهماهنگی‌هایی که برای مصاحبه انجام شد باید توضیح دهم که من به احترام خبرنگاران ایستادم و می‌خواستم از اتوبوس بیرون بیایم و مصاحبه کنم. به همین دلیل از خبرنگاران تشکر می‌کنم.

وی در مورد واکنش خود پس از گلزنی که عدد 8 را جلوی دوربین نشان داد،‌گفت: در رختکن هم از من پرسیدند چرا عدد 8 را نشان دادی که من گفتم به خاطر علی‌آقا کریمی و چون او را خیلی دوست دارم این کار را کردم. من همان زمانی که در راه‌آهن بودم و به تیم ملی دعوت شدم. کریمی زحمت من را زیاد کشید و بنابراین گل را به او تقدیم می‌کنم و کریمی بداند که هنوز در یاد پرسپولیسی‌هاست.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 دی 1394برچسب:رضاییان,پرسپولیس,پدیده,کانون,هواداران, ] [ 23:21 ] [ کاظم ]
[ ]

برانکو: روی گل‌های خورده پرسپولیس یک نفر مقصر است/ سوشا باعث شد در کورش قهرمانی بمانیم

 

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: امروز سوشا مکانی با عملکردش باعث شد تا یک امتیاز را بگیریم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

برانکو پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پدیده در نشست خبری گفت:یک بازی دراماتیک برای ما بود که نتیجه منطقی رقم خورد از هواداران تشکر می‌کنم که تعداد زیادی به ورزشگاه آمدند و باید از آنها عذرخواهی هم بکنم زیرا در سطح بازی‌های قبلی نبودیم.

وی ادامه داد: به هر حال بعد از 16 بازی شاید منطقی باشد که یک بازی را آنطور که می‌خواهیم اجرا نکنیم اما جا دارد از انگیزه بازیکنانم تشکر کنم که با وجود شرایط سختی که پیش آمد و با حضور یک بازیکن کمتر نشان دادند که انگیزه برنده شدن دارند.


ادامه مطلب
[ ]

مهاجری: بعد از اخراج سوشا می‌دانستم یک جای کار می‌لنگد/مردانه جنگیدیم

 

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازیکنانم مردانه مقابل پرسپولیس جنگیدند و باید از آنها تشکر کنم.

پیش از شروع نشست سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس همدیگر را دیدند. مهاجری خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: ما به تو افتخار می‌کنیم و برانکو هم برای پدیده آرزوی موفقیت کرد.

رضا مهاجری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این بازی شرایط دوگانه داشت و می‌توانم به تیم شهرم و ورزشگاه افتخار کنم و با وجود همه مشکلات و مصدومیت‌هایی که داشتیم بازیکنان ما مردانه جنگیدند و دو بار از تیم سرحال پرسپولیس جلو افتادند. همیشه می‌گفتم باید هجمه باید از روی داوری برداشته شود اما امروز داوری در نتیجه تاثیرگذار بود.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 دی 1394برچسب:مهاجری,پرسپولیسی ها,کانون هواداران, ] [ 23:12 ] [ کاظم ]
[ ]

برانکو: سوشا همه تلاشش را کرد تا پرسپولیس را نجات دهد/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم، در حدانتظار بازی

 سرمربی پرسپولیس گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، در حدانتظار بازی نکردی و نتاونستیم پیروز این بازی شویم.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی جالبی بود و بالا و پایین زیاد داشت. لازم می‌دانم از تماشاگران و هواداران تشکر کنم و همین جا لازم است از آنها عذرخواهی کنیم زیرا در سطحی که انتظار داشتیم بازی نکردیم و به همین مساوی 2 بر 2 راضی هستیم.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول حالت خواب آلودگی داشت اما در نیمه دوم چهار گل زده شد که برای تماشاگران خوب بود.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 دی 1394برچسب:پرسپولیس,هواداران دوآتیشه,برانکو, ] [ 23:10 ] [ کاظم ]
[ ]

جزئیات پیشنهاد میلیون دلاری تیم روسی به آقای گل لیگ برتر

 

پرسپولیس نیوز : مهدی طارمی پس از درخشش در پیراهن پرسپولیس و البته حضوری ثابت در ترکیب تیم ملی حالا با پیشنهادهای ریز و درشتی از اروپا و لیگ‌های آسیایی مواجه است.

بعد از ابراز علاقه چند باشگاه قطری به جذب طارمی، ترک گروژنی روسیه تازه‌ترین باشگاهی است که برای خرید او دست به کار شده و اقدام‌هایی انجام داده. ترک گروژنی، تیمی از منطقه قفقاز است که هم اکنون رتبه هفتم لیگ روسیه را در اختیار دارد. این تیم در ۱۸ بازی، ۶ برد، ۱۰ تساوی و فقط ۲ باخت به دست آورده و با ۲۸ امتیاز بالاتر از تیم‌های مطرحی چون روبین کازان و دینامو مسکو قرار دارد.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 دی 1394برچسب:طارمی,پرسپولیس,هواداران طارمی, ] [ 17:3 ] [ کاظم ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 صفحه بعد