محسن خلیلی: پرسپولیس تقویت شود بهتر است

 مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که هیچ تیمی در لیگ دوندگی و انسجام تیمی پرسپولیس را ندارد.

محسن خلیلی از پرسپولیس به عنوان یکی از شانس‌های قهرمانی نام برد و اظهار داشت: در ابتدای فصل با وجود اینکه پرسپولیس شروع خوبی نداشت من از حامیان این تیم بودم و تأکید داشتم که تیم برانکو در آینده بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: روند مثبتی که پرسپولیس در مسابقات لیگ در پیش گرفته است در حال حاضر این تیم را در رده پنجم جدول رقابت‌ها رسانده و چه بسا اگر اشتباهات فردی ابتدای فصل از سوی بازیکنان این تیم و همچنین داوران نبود شاید اکنون این تیم به جای استقلال در صدر جدول قرار داشت. قطعاً این تیم با ادامه همین روند می‌تواند در نیم‌فصل دوم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.


ادامه مطلب

واکنش علیرضا منصوریان به شایعه پیشنهاد پرسپولیس به دو ستاره تیمش

علیرضا منصوریان می گوید به هیچ یک از دو ستاره تیمش اجازه جدایی و رفتن به پرسپولیس را نمی دهد.

 علیرضا منصوریان درباره پیشنهاد پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و وحید امیری گفت:«واقعا نمی دانم این خبر چقدر صحت دارد اما این دو بازیکن از دوستان خوب و بازیکنان کلیدی تیمم هستند که برای نیم فصل دوم به آنها نیاز دارم.من هم این شایعه را در رسانه ها خواندم و بعید می دانم که صحت داشته باشد چون بدون شک پرسپولیسی ها به اصول حرفه ای پایبند هستند و هر باشگاهی چه پرسپولیس و چه باشگاه های دیگری برای جذب بازیکنانی که با تیم های شان قرارداد دارند ، ابتدا با باشگاه مربوطه وارد مذاکره می شوند. اما به هر حال من این را به آقای قنبرزاده گفتم که حتی از شنیدن پیشنهاد به این دو هم خوشحال نمی شوم و تحت هیچ شرایطی نمی توانیم در نیم فصل با جدایی شان موافقت کنیم. البته این را هم مطمئنم که هم وحید و هم علیرضا به پیمانی که با هم بستیم پایبندند و حداقل تا پایان امسال ، برنامه ای برای جدایی از جمع ما و پیوستن به تیم دیگری را ندارند.»

کامیابی‌نیا: در عمرم کسی را به عمد نزدم/فوتبال ایران باید مجسمه نوروزی را بسازد

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس یک بار دیگر نمایش فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و عوامل پیروزی تیمش در بازی مقابل استقلال‌خوزستان بود.

کامیابی‌نیا که با بازیکنان استقلال اهواز گلایه‌های تندی را از وی مطرح کرده‌اند، با همان لحن آرام از بازی خشنش دفاع می‌کند.
این گفت‌وگو را بخوانید:
* در مورد پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان و بهبود شرایط پرسپولیس صحبت کن.
بچه‌ها حساسیت این بازی را درک کرده بودند و می‌دانستیم که یک بازی 6 امتیازی داریم و باید ببریم و فاصله‌مان را با صدر کم کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و بچه‌ها با تمام تمرکز وارد زمین شدند و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.
* توپ‌گیری چطور اتفاق می‌افتد؟ چه تمرکزی برای توپ‌گیری لازم داری؟


ادامه مطلب

واکنش طارمی به احتمال جدایی از پرسپولیس

پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد در صورتی از این تیم جدا می شود که پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشد.

در حالی که مهدی طارمی این روزها بهترین گل زن لیگ برتر لقب گرفته و شرایط خوبی در پرسپولیس دارد اما گفته می شود پیشنهادهای خوبی از تیم های خارجی برای این بازیکن به دست باشگاه پرسپولیس رسیده و طارمی در آستانه لژیونر شدن است.
 
طارمی پیشنهادهای جدی از تیم های حوزه خلیج فارس دارد اما این بازیکن به مدیر برنامه هایش اعلام کرده که قصد حضور در تیم های عربی را ندارد و به دنبال رفتن به فوتبال اروپاست.

پیش از این صحبت هایی مبنی بر حضور این بازیکن در لیگ کویت و قطر شنیده می شد اما این مهاجم بوشهری اعلام کرده راهی این لیگ ها نخواهد شد.


ادامه مطلب

محمدی: پرسپولیسی‌ام و رفتنم به استقلال خیانت است/ چطور در تیمی بازی کنم که آرزوی باختش را داشتم؟

مهاجم تیم راه‌آهن گفت: پیشنهاد باشگاه بزرگ استقلال برایم مایه افتخار است اما من قلباً پرسپولیسی هستم و رفتن به استقلال برایم ممکن نیست.

مهرداد محمدی، در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید اظهار داشت: مدیریت تیم امید و کادر فنی همه زحمات خود را برای آماده سازی تیم کشیده‌اند و انشاالله ما بازیکنان هم بتوانیم با کسب نتایج دلخواه این زحمات را تکمیل کنیم و با راهیابی به المپیک طلسم چهل ساله نرفتن به این رقابت‌ها را بشکنیم.

وی با بیان اینکه بی‌شک همه تیم‌ها در این مرحله با آمادگی کامل به مسابقات می‌آیند، افزود: رقبا با آمادگی کامل می‌آیند تا سهمیه المپیک را به دست بیاورند و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت.

مهاجم راه‌آهن که با پیشنهاد استقلالی‌ها روبه‌رو شده در پاسخ به این سؤال که در نیم فصل دوم پیراهن این تیم را برتن می‌کند یا خیر گفت:


ادامه مطلب

زادمهر: هیچ بازیکنی از پرسپولیس نمی رود،حتی صادقی/با قدرت پشت سوشا ایستاده ایم

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس در این فصل تمام تعهداتی که به بازیکنان داده را پرداخت خواهد کرد.

محمدرضا زادمهر درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با نظر برانکو ایوانکوویچ در فصل نقل و انتقالات نیم فصل هیچ بازیکنی از جمع پرسپولیسی ها جدا نخواهد شد. همچنین تا به این لحظه سرمربی تیم درخواست جذب هیچ بازیکنی را نداده و بدین ترتیب ما فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه گفته می شود ایمان صادقی برای جدایی از پرسپولیس به توافق رسیده عنوان کرد: به هیچ عنوان این طور نیست. ما تا زمانی که سرمربی تیم اجازه ندهد رضایت نامه ای برای هیچ بازیکنی صادر نخواهیم کرد. جذب دروازه بان در برنامه های ما نیست و به همین دلیل قصد نداریم ایمان صادقی را به تیم دیگری بدهیم.


ادامه مطلب
[ ]

پرسپولیس با برد شیرین به تعطیلات رفت / چه میکنه این پرسپولیس!

 پرسپولیس در روزی که حمایت 40 هزار هوادار را به همراه داشت، با برتری شیرین مقابل صدرنشین لیگ به تعطیلات نیم‌فصل رفت.

 

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری 2 برصفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

برای پرسپولیس در این دیدار امید عالیشاه در دقیقه 16 و مهدی طارمی در دقیقه 48 گلزنی کردند.

 

نیمه نخست:

 

دقیقه 7: روی ارسال احمد نوراللهی که از سمت راست انجام شد، امید عالیشاه این فرصت را داشت که با یک ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کند اما با واکنش خوب ده خسوس این توپ به گل تبدیل نشد.

 

دقیقه 13: رامین رضاییان از فاصله‌ای دور قصد داشت دروازه استقلال خوزستان را باز کند اما ضربه او را دروازه‌بان استقلال خوزستان به خوبی مهار کرد.

 

دقیقه 16: یاران پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و احمد نوراللهی توپی را روی دروازه، ارسال کرد و رامین رضاییان با یک ضربه سر زیبا پاس خوبی را برای مهاجمان فراهم کرد و عالیشاه نیز با ضربه سر دروازه را باز کرد.


ادامه مطلب

برانکو: با یک بازی درخشان استقلال خوزستان را شکست دادیم/ پرسپولیس شایسته قهرمانی است

 نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یک بازی درخشان استقلال خوزستان را شکست دادیم و نشان دادیم که شایستگی قهرمانی را داریم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: با یک بازی درخشان پیروز شدیم. خوشحالم که این همه تماشاگر آمدند برای روحیه دادن به تیم ما و  ما با برد به تعطیلات نیم فصل رفتیم و به همه مسیحیان ایران و جهان سال نو را هم تبریک می‌گویم.

 

وی ادامه داد: برد خوبی به دست آوردیم. من از کل تیم راضی هستم. در فاز دفاعی اصلا به حریف فرصت ندادیم و در همه بازی از حریف برتر بودیم و در میانه میدان هم مسلط بودیم و بازی را از آن خود کردیم اما فقط یک چیز را کم داریم که پاس‌های با آرامش و با دقت است و تیم صدرنشین را شکست دادیم و این مشکل هم در تیم ما برطرف می‌شود و شایسته قهرمانی و پیروزی را داریم.


ادامه مطلب
[ جمعه 11 دی 1394برچسب:برانکو،پرسپولیس،قهرمانی،نیم فصل, ] [ 1:17 ] [ کاظم ]
[ ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد