وکیل سوشا مکانی: سوشا شاکی خصوصی ندارد/نتیجه تحقیقات پلیس فتا چهارشنبه مشخص می‌شود/تلگرام موکلم هک ش

 

پرسپولیس نیوز : وکیل سوشا مکانی در خصوص اتفاقات رخ داده برای موکل خود گفت: متاسفانه جو عمومی به گونه‌ای شد که سوشا را روانه اوین کرد.

بهنام علی محمدی در خصوص اتفاقات روی داده برای سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه ناخواسته این پرونده با چنین شکلی مطرح شد و ما تا روز چهارشنبه تنها منتظر نتایج تحقیقات می‌مانیم.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد روز چهارشنبه نتایج تحقیقات مشخص می‌شود، گفت: ما مستندات خود را ارائه کردیم و پلیس فتا نیز در حال پیگیری موضوع است.

وکیل سوشا مکانی با بیان اینکه پرونده موکل خود در شعبه 12 بازپرسی و در اختیار بازپرس حسن‌زاده قرار دارد، گفت: متأسفانه امروز آقای حسن‌زاده در مرخصی بودند و اگر ایشان حضور داشتند قطعاً کار سوشا به زندان اوین نمی‌کشید.

علی‌محمدی گفت: من دیروز ظهر دست سوشا را گرفتم و باهم به دادسرا رفتیم، متاسفانه پرونده قطوری برای وی درست شده؛ پس از حضور ما آقای حسن‌زاده دلایل و مدارکی را از ناجا خواست و آنها نیز مدارک را ارائه دادند که نشان داد موکل من بیگناه است اما متاسفانه امروز در غیاب بازپرس حسن‌زاده آقای قاسم‌زاده که سابقه بازداشت موقت سیاسی را دارد پیگیر پرونده موکل من شد


ادامه مطلب

حمله تند نامزد مکانی به مخاطبان/یک مشت هیولایید/وای به حالتان اگر بلایی سرش بیاید

 

پرسپولیس نیوز : نامزد دروازه بان پرسپولیس در پی اتفاقات اخیر،حمله لفظی تندی را علیه مخاطبان انجام داد.

اخبار درباره سوشا مکانی ادامه دارد و این بار،نامزد این دروازه بان که تصاویر او با دروازه بان سرخپوشان در قالب عکس و فیلم این روزها منتشر شده،حملات تندی را متوجه بخشی از افراد مورد نظرش کرده است.

این متن نوشته اوست:

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب

تلاش‌ها برای جذب بیرانوند امروز هم ادامه دارد/ 200 میلیون برای آزاد‌سازی دروازه‌بان نفت

 

پرسپولیس نیوز : تلاش‌های مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس برای در اختیار قرار گرفتن دروازه‌بان تیم نفت از روز گذشته آغاز شده و امروز هم ادامه خواهد داشت.

با اتفاقی که روز گذشته برای سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس رخ داد و این دروازه‌بان درگیر مسائل خارج از فوتبال شد مسئولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا هرچه سریع‌تر یک دروازه‌بان تراز اول را جذب این تیم کنند و به همین دلیل از روز گذشته این موضوع شدت بیشتری به خود گرفته است.

گزینه اول تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در درون دروازه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت است که نیم فصل اول موفقیتی در تیمش نداشت و با این شرایط از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از تیمش شنیده شده است.

از طرفی باشگاه نفت تهران امسال درگیر مشکلات مالی عدیده‌ای است به گونه‌ای که منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه روز گذشته اعلام کرده بود به دلیل همین مشکلات مالی مجبور است با برخی از ستاره‌های این تیم خداحافظی کند که این طور که به نظر می‌رسد یکی از این ستاره‌ها علیرضا بیرانوند است. هرچند که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا وحید امیری را هم جذب تیم خودشان کنند و این اتفاقی است که با توجه به نیاز باشگاه نفت تهران به حل مشکلات مالی و برخلاف اظهارات قنبرزاده که گفته بود این دو بازیکن را از دست نمی‌دهد، شاید رخ دهد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:, ] [ 14:1 ] [ کاظم ]
[ ]

سوشا مکانی راهی زندان اوین شد

 

پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس راهی زندان اوین شد.

 سوشا مکانی که روز گذشته به صورت موقت بازداشت شد، پس از حضور در شعبه ویژه جرائم ورزشی با قرار بازداشت راهی زندان اوین شد.

مکانی که شب گذشته در کلانتری بازار تحت نظر بود اما امروز (دوشنبه) با تفهیم اتهام راهی زندان اوین شده است.

یک منبع آگاه قضائی در این باره اظهار داشت: یکی از شاکیان خصوص مکانی رضایت داده است اما وی به دلیل انتشار تصاویر مستهجن که باعث ایجاد فساد و فحشا در جامعه می‌شود همچنان برای کشف حقیقت در زندان حضور خواهد داشت.

وی افزود: مکانی مدعی است که گوشی‌اش هک شده اما هنوز هیچ گزارشی در این خصوص نرسیده است.

[ ]

تلاش پرسپولیس برای بازی با یکی از دو تیم مشهور آلمانی

 

پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس به دنبال این است که در تعطیلات ژانویه یک بازی دوستانه با یکی از تیم‌های اروپایی انجام دهد.

پرسپولیس در اردوی 11 روزه خود در دبی 2 بازی دوستانه انجام خواهد داد و این احتمال وجود دارد که با رایزنی‌های انجام شده، یکی از حریفان این تیم یک تیم اروپایی مشهور باشد.

تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند آلمان از جمله تیم‌هایی هستند که اردوی نیم‌فصل خود را در کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار می‌کنند. در این بین تیم بایرن‌مونیخ به قطر می‌رود و دورتموند نیز در دبی مستقر خواهد شد. اردوی صدرنشین بوندس‌لیگا قرار است در تاریخ 12 ژانویه به پایان برسد و اعضای این تیم راهی آلمان شوند. این در شرایطی است که پرسپولیس در تاریخ 11 ژانویه راهی امارات می‌شود و با این شرایط بعید قهرمان بوندس‌لیگا  قبول کند با سرخپوشان بازی دوستانه‌ای انجام دهد آن هم با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها برای بازی با بایرن باید به قطر بروند. به هر حال پرسپولیسی‌ها برای برگزاری این مسابقه تلاش می‌کنند اما احتمال این موضوع بسیار اندک است.


ادامه مطلب
[ ]

نیلسون: حاضرم خودم رضایتنامه بگیرم و به پرسپولیس برگردم

 

پرسپولیس نیوز : نیلسون کوره‌آ جونیور دروازه‌بان برزیلی و سرشناس پرسپولیسی‌ها در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ قبلی از این باشگاه جدا شد و در این فصل به تیم موریننزه پرتغال پیوست.

در تیم جدید نیز گلر اول بود تا اینکه مصدوم شد و حالا منتظر فرصت دوباره برای بازی است. در روزهای گذشته که اخبار عجیبی از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید و بحران دروازه‌بانی ناگهان اوج گرفت، تماس نیلسون با خبرورزشی ماجرا را وارد فاز تازه‌ای کرد.

دستگيري سوشا و جدايي صادقي
روز گذشته دو اتفاق مهم در پرسپوليس رخ داد؛ سوشا مكاني دروازه‌بان سرخپوشان كه به خاطر شكايت يك يا چند شاكي خصوصي به دادگاه فرهنگ و رسانه رفته بود، با حكم قاضي براي روشن شدن زواياي ديگر اين پرونده بازداشت شد. در همان ساعات بود كه خبر رسيد ايمان صادقي نيز علي‌رغم حرف‌هاي عجيبي كه به استناد فايل صوتي مصاحبه‌‌اش گفت، راهي باشگاه خونه به خونه بابل شد البته اين بازيكن نشان داد سطح فني‌‌اش به اندازه ليگ برتر و باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس نيست. به خاطر اين اتفاق، پرسپوليس گلر ندارد و اين واقعاً خطرناك است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:پرس, ] [ 13:42 ] [ کاظم ]
[ ]

خوردبین: جذب بازیکنی که از علاقه اش به استقلال گفته درست نیست

پرسپولیس نیوز : محمود خوردبین  در باره خبر جدایی ایمان صادقی و پیوستنش به تیم خونه به خونه بابل اظهار بی اطلاعی کرد.

خوردبین با تعجب در این باره گفت:« کاملا از این موضوع بی اطلاع هستم و شاید این بازیکن یا مدیران باشگاه چنین تصمیمی گرفته اند ولی هیچکس به من چیزی نگفته و من در جریان هیچ خبری نیستم.»

سرپرست پرسپولیس در خصوص شایعه پیوستن علیرضا بیرانوند و محسن فروزان به پرسپولیس و اینکه با حضور هریک از آنها احتمال اختلاف با سوشا مکانی برای حضور در ترکیب اصلی وجود دارد گفت:« به نظر من هم اصلا کار خوبی نخواهد بود هرچند که باید دید آیا برانکو با جدایی صادقی موافقت می کند یا نه و اونوقت در خصوص جذب دروازه بان جدید باید تصمیم گرفت.»

خوردبین در پاسخ به این سوال که محسن فروزان فصل پیش در استقلال حضور داشته و بیرانوند آشکارا اعلام کرده که استقلالی است و آیا حضور هریک از آنها در پرسپولیس توجیه پذیر است،گفت: به اعتقاد من اصلا جذب بازیکنی که از عشقش به استقلال صحبت می کند برای باشگاه پرسپولیس کار جالبی نیست اما اگر برحسب نیاز و تشخیص برانکو هر یک از آنها جذب شوند باید فکر و علاقه به پیراهن آبی رو فراموش کنند.»


ادامه مطلب

وضعیت صادقیان امروز یا فردا مشخص می‌شود

 

 

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت: برای یکی، دو بازیکن ما از سوی چند باشگاه درخواست آمده که این موارد در حال بررسی است.

 حسین آل‌اسحاق، در خصوص اینکه تکلیف ماندن یا جدایی پیام صادقیان به کجا رسیده، گفت: کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران مسئول مسائل فنی و تجزیه و تحلیل بازی‌هاست اما در نهایت این باشگاه است که تصمیم نهایی را در این خصوص خواهد گرفت. باشگاه بر اساس نیازها و امکاناتش تصمیم نهایی را در این خصوص خواهد گرفت. درباره پیام صادقیان هم فکر می‌کنم طی امروز و فردا تصمیم‌گیری شود.

وی درباره اینکه مگر نه اینکه جذب یا کنار گذاشتن بازیکنان باید در حیطه اختیارات کادر فنی باشد، پس چرا مدیریت باشگاه صحبت از کنار گذاشتن یک بازیکن کرده است، ادامه داد: در این باره منصور قنبرزاده باید صحبت کند اما شما فرض بگیرید که کادر فنی کریستیانو رونالدو را بخواهد آن وقت به نظر شما چه کسی تصمیم‌گیرنده است که این بازیکن اضافه شود یا نه؟ قطعاً باشگاه باید تصمیم بگیرد. همه جا همین طور است چرا که باشگاه بر اساس نیازهای خودش قدم برمی‌دارد. ما باید ببینیم تأثیرگذاری بازیکنان و عملکرد آنها چقدر بوده است.


ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد