برانکو به دنبال دروازه‌بان کروات برای پرسپولیس

 

 

سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان کروات برای تیمش است.
 
پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس تقریبا منتفی است و برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در صورت محرومیت سوشا مکانی یک دروازه‌بان کروات را جایگزین وی کند.
 
مسئولان باشگاه پرسپولیس بعداز اینکه نتوانستند علیرضا بیرانوند را به صورت دائمی جذب کنند به گزینه‌های خارجی پیشنهاد شده به باشگاه فکر کردند اما این دروازه‌بان‌ها مورد تایید برانکو قرار نگرفتند چرا که این مربی در نظر دارد خودش برای پرسپولیس دروازه‌بان انتخاب کند.
 
وضعیت نهایی سوشا مکانی برای رفتن یا ماندن در پرسپولیس تا روز یکشنبه هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد و در صورتی که این دروازه‌بان برای ماندن در پرسپولیس با مشکل قضایی مواجه شود که احتمال آن هم زیاد است آن وقت برانکو گزینه مدنظرش را برای جانشینی این دروازه‌بان به تهران خواهد فرستاد.
 

ادامه مطلب

سید جلال حسینی:دوست دارم بیرانوند به پرسپولیس برود

پرسپولیس نیوز : سیدجلال حسینی می گوید:« پیگیری دایی، باقری و پروین به سوشا انرژی می‌دهد.»

سیدجلال حسینی این روزها دوره نقاهت را سپری می‌کند. او حرف‌های زیادی پیرامون اتفاقات روزهای اخیر دارد...

فكر پيروزي با سه گل در قم را مي‌كردي؟
فوتبال همين است و جذابيت آن به همين نتايج غيرقابل پيش‌بيني است. نفت تيم خوبي است و من فكر مي‌كنم نيم‌فصل دوم، نيم‌‌فصلي سخت، دشوار و تعيين‌كننده براي نفت خواهد بود. از مسابقات ليگ هم كه بگذريم ما يك بازي حساس مقابل الجيش قطر داريم كه خيلي حياتي خواهد بود.


ادامه مطلب

سه گزینه جدید دروازه بانی روی میز برانکو/تعیین تکلیف تا روز شنبه

 سرمربی تیم پرسپولیس تا 48 ساعت آینده نظر نهایی خود درباره دروازه بان جدید سرخپوشان را اعلام می کند.

پس از کش و قوس هایی که پیرامون انتقال علیرضا بیرانوند از تیم نفت تهران به پرسپولیس ایجاد شد و مسئولان باشگاه پرسپولیس تا حدودی از این انتقال ناامید شدند سه گزینه خارجی که هر سه از کشورهایی اروپایی هستند به برانکو پیشنهاد شدند و بر این اساس یکی از این سه گزینه در صورت تایید برانکو شنبه پرسپولیسی خواهد شد.

در همین حال،وز گذشته علی اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس در گفت و گویی با سرمربی این تیم خواستار اعلام نظر وی درباره این سه دروازه بان شد و برانکو نیز پاسخ نهایی اش را به جمعه موکول کرد.

 پرسپولیسی ها طی هفته گذشته مذاکرات فشرده ای را جهت جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت تهران با مسئولان این تیم انجام دادند اما درخواست  500


ادامه مطلب

پیشنهاد برای هافبک پرسپولیس/ گرینلند 800هزار دلاربرای نوراللهی می دهد

باشگاه گرینلند شین هوا چین خواهان جذب هافبک پرسپولیس شده است.

این باشگاه چینی حاضراست 800 هزار دلار برای یک فصل به هافبک شماره 8 پرسپولیس پرداخت کند به شرط آنکه خود نوراللهی دنبال رضایتنامه اش برود.

در این میان بعید به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس چنین اجازه ای به نوراللهی جوان بدهد.

از سوی دیگر این هافبک آزادشهری دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هم به شمار می رود که می تواند مانعی بر سر راه لژیونرشدن او باشد.

پلیس فتا:مکانی در زندان است،چون هک تلگرامش ثابت نشد

 مسئول فرهنگی پلیس فتا گفت:اینکه پلیس هم تایید کند که تلگرام دروازه بان پرسپولیس هک شده یا نشده نیاز به بررسی تخصصی دارد. 
 
سید عباس موسوی، درباره اینکه آیا از هک تلگرام سوشا مکانی اطلاع دارد یا نه اظهار داشت:تلگرام ایشان هک نشده. عکس ها را یا خودش یا دوستانش که در آن مراسم بوده اند منتشر کرده اند. ولی وقتی موضوع رسانه ای می شود و با منفی برای شخصیت حقیقی یا حقوقی فرد دارد، می گویند هک شده.
 
وی درباره اینکه وکیل مکانی گفته که یک نوجوان تلگرام او را هک کرده است گفت:صد در صد هم نمی توانیم بگوییم دروغ است، شاید به کسی شک دارند یا خود فرد با این شخص در ارتباط بوده و الان مشکل پیدا کرده اند و اسم او را به عنوان هکر می برد. اما این فقط یک دفاع است. اینکه پلیس هم تایید کند که تلگرام دروازه بان پرسپولیس هک شده یا نشده نیاز به بررسی تخصصی دارد. به هر حال ایشان وکیل است و با چنگ و دندان می خواهد از موکلش دفاع کند و پرونده را چهار روز بیشتر کش بدهد، ولی اینکه هک تلگرام این بازیکن صحت دارد یا خیر؟ ایشان الان به همین دلیل در زندان هستند که هک ثابت نشده است.

ادامه مطلب

ماشین پورشه پانامرا کار دست سوشا داد/صاحب ماشین از سوشا شکایت کرده است

 

 

 براساس تازه ترین اطلاعات از پرونده سوشا مکانی شاکی خصوصی وی صاحب یک خودروی پورشه پانامرا است.
 
از چند روز گذشته ماجرای احضار سوشا مکانی به دادسرای تهران بر سر زبان ها افتاد.
 
این فرد سه روز قبل پس از مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شد و پس از ۲۴ ساعت به زندان اوین منتقل شد.
 
سوشا مکانی در بدو ورود به زندان اوین همچون افرادی نظیر محمدرضا رحیمی، علی اکیر جوانفکر، محمد مایلی کهن و خیلی های دیگر به قرنطینه زندان اوین رفت.
 
اما با پایان یافتن مدت زمان نگهداری سوشا در قرنطینه این فرد امروز به بند عمومی زندان اوین منتقل شد جایی که سوشا در سلول ۱۵ نفره نگهداری میشود.
 
درباره علل مفتوح شدن پرونده قضایی برای سوشا مکانی و همچنین دلیل بازداشت موقت وی حرف‌های ضد و نقیضی مطرح می‌شد تا جایی که حتی پای انتشار چند عکس هم به میان آمد.

ادامه مطلب

انتقال امیری به پرسپولیس منتفی شد

پرسپولیس نیوز : با مخالفت مدیران باشگاه نفت تهران، انتقال وحید امیری به پرسپولیس منتفی شد.

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب وحید امیری از تیم فوتبال نفت بودند این انتقال با مخالفت جدی مدیران باشگاه نفت منتفی شد.

با این حساب مدیران پرسپولیس هنوز به دنبال جذب علیرضا بیرانوند از تیم نفت هستند.

منصور قنبرزاده در این خصوص گفت: علیرضا منصوریان به وحید امیری نیاز دارد و این بازیکن را نه به پرسپولیس نه به هیچ تیم دیگری نخواهیم داد.

فرمانده ناجا خبر داد: تحویل مستندات پرونده سوشامکانی به مرجع قضایی

 فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که ناجا هر مدرکی و مستنداتی که در رابطه با پرونده «سوشا مکانی» داشته است، به مرجع قضایی تحویل داده و تصمیم گیری و صدور حکم برعهده این نهاد است.

سردار حسین اشتری در حاشیه آیین رونمایی از سامانه الکترونیکی ماده 49 ایین دادرسی کیفری که پیش از ظهر امروز در سالن غدیر دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره این سامانه گفت: امروز از این سامانه رونمایی شد و در آن مشخصات سجلی متهمانی که به مقرهای ناجا مراجعه می‌کنند به صورت دائم ثبت شده و با محاکم قضایی تبادل می‌شود.

 فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی دیگر درباره انتشار تصاویرخصوصی برخی از شهروندان به ویژه افراد سرشناس در فضای مجازی اظهار کرد: در این خصوص هرجا که جرایم مشهودی رخ داده یا شاکی خصوصی داشته باشد، ناجا حتما ورود کرده و با متخلفان برخورد می‌کند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد