دروازه بان تیم ملی لبنان هم به پرسپولیس معرفی شد

دروازه بان 30 ساله تیم ملی لبنان به باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

باشگاه پرسپولیس که در پی منتفی شدن ادامه حضور سوشا مکانی در تیم و پیوستن ایمان صادقی به تیم خونه به خونه به دنبال جذب دروازه بان شد طی روزهای گذشته با پیشنهاد گلرهای متعددی از سوی ایجنت ها روبرو شده است.

در خبرها آمده بود یکی از ایجنت ها که رابطه خوبی با باشگاه و برانکو دارد دروازه بان تیم ملی لبنان را به باشگاه معرفی کرده است.

پیگیری نشان داد، این مدیر برنامه چنین گلری را به پرسپولیس معرفی نکرده و به طور کلی تا دو روز پیش دروازه بان تیم ملی لبنان در بین  گزینه های پیشنهادی به باشگاه و برانکو نبوده است.

دو روز پیش اما یکی از فعالان عرصه نقل و انتقالات دروازه بان تیم ملی لبنان که پاسپورت سوئدی نیز داشته و سال ها در لیگ سوئد بازی می کند را به باشگاه معرفی کرده است.

عباس حسن دروازه بان لبنانی تیم الفسبورگ سوئد که سابقه بازی مقابل ایران را نیز در کارنامه دارد موافقت خود به پیوستن پرسپولیس را به نماینده اش در ایران اعلام داشته تا این دروازه بان هم به خیل گلرهایی که به باشگاه معرفی شده اند رسما اضافه شود.


ادامه مطلب

عالیشاه: پرسپولیسی مدنظر نفت من نیستم/پیشنهاد یونان هنوز هست

هافبک تیم پرسپولیس گفت: در حال حاضر فقط به پرسپولیس و قهرمانی فکر می کنم.

امید عالیشاه ،درباره موضوعات مختلف توضیحاتی ارائه کرده است.وی گفته که باشگاه یونانی هنوز دنبال به خدمت گرفتن اوست اما ترجیح می دهد در پرسپولیس بماند.

متن پرسش و پاسخ کاپ با عالیشاه را در ادامه می خوانید:

 

شرایط متفاوت زمین درفشی فر 

 

تمرینات در حال انجام است.کاش اردوی دبی لغو نمی شد چون در آنجه به طور حتم تدارکات بهتری داشتیم.زمین درفشی فر وضعیت خوبی ندارد.باید یک فرصت خوب به وجود بیاید تا زمین به طور کامل ترمیم شود.البته وضعیت زمین شماره 2 آزادی فرق می کند.آنجا کیفیت بهتری دارد و دسترسی خوبی هم برای بازیکنان برای حضور در این محل وجود دارد.


ادامه مطلب

2بازیکن تستی در تمرین حاضر شدند/باقری هم آمد

 

 

پرسپولیس نیوز : در تمرین نوبت عصر پرسپولیس دو بازیکن تستی حاضر شدند که با اجازه برانکو همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه قرار بود از ساعت 15 آغاز شود اما این تمرین از ساعت 15 و 15 دقیقه و با سوت برانکو در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*کریم باقری مربی پرسپولیس که در تمرین صبح غایب بود در تمرین عصر حاضر شد.

*هیچ غایبی در تمرین امروز پرسپولیس وجود نداشت و همه بازیکنان و مربیان در این تمرین حاضر بودند.

*دو بازیکن تستی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و پس از اجازه برانکو با سرخ‌پوشان تمرین کردند.

*مایکل اومانیا و یکی از این بازیکنان تستی دقایقی دور زمین به صورت اختصاصی دویدند.

*عمده تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها انجام تمرینات بدنی و در دقایقی هم کار با توپ بود. در این بخش بازیکنانی که کار با توپ می کردند به تمرینات بدنسازی می‌پرداختند و گروه دیگر تمریناتی که مربیان در نظر داشتند را برگزار می‌کردند.


ادامه مطلب

دروازه بان استقلالی در راه پرسپولیس؟

 

دروازه بان استقلال اهواز پس از توافق با مسئولان این باشگاه از این تیم جدا شد.

 پرویز کریمی، دروازه بان استقلال اهواز روز گذشته پس از توافق با مسئولان باشگاه از این تیم جدا شد.

کریمی در نیم فصل 13 بازی را برای استقلال اهواز انجام داد و طی روزهای آینده به طور رسمی قررادادش را فسخ خواهد کرد.

این بازیکن پنجمین جدا شده تیم استقلال اهواز از این تیم در نیم فصل است. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور این بازیکن در پرسپولیس نیز شنیده می شد.

طارمی: نه نفت تهران و نه هیچ تیم دیگر؛ در ایران فقط پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: منصور قنبرزاده در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: «پیشنهاد معاوضه بیرانوند به پرسپولیسی‌ها را داده‌ام.» مدیرعامل نفت تهران گرچه اسمی از گزینه پیشنهادی خود نداده اما در ادامه گفته؛ «مگر قیمت بیرانوند از طارمی کمتر است؟!»
 
ه نظر می‌رسد نفتی‌ها سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیسی‌ها انداخته و خواستار مهدی طارمی ستاره پرسپولیس شده‌اند. در همین راستا شنیدن نظرات مهدی طارمی درباره این موضوع خالی از لطف نیست.
 
اگر موافق باشي، مي‌خواهيم از تيم اميد شروع كنيم. بازي اين تيم مقابل سوريه را ديدي؟
زمان پخش مسابقه تمرين داشتيم اما گل‌هاي بازي را ديدم و لذت بردم.

ادامه مطلب

انصاریان:کان را که دیدم،نمی دانستم توپ راکجا بزنم/مفت از پرسپولیس رفتم

 مدافع پیشین پرسپولیس هنوز به خوبی خاطرات بازی با بایرن مونیخ را به یاد دارد.

 علی انصاریان 10 سال قبل و در روز 23 دی 1384 تنها گل پرسپولیس را مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند. به همین بهانه پای صحبت او نشستیم تا ببینیم از آن مسابقه و از آن روزها چه خاطراتی دارد.

 

* 23 دی 84 شما را یاد اتفاق خاصی نمی اندازد؟

یاد مسابقه با بایرن مونیخ می افتم و گلی که وارد دروازه این تیم  کردم.

 

* چقدر خوب به یادتان مانده است.

به هرحال بعضی از مسابقات هستند که هرگز ازیاد آدم نمی روند. یاد می آید زمانی که بایرن به ایران آمد 22 ستاره در تیم خود داشت که حتی نسبت به تیم کنونی گواردیولا هم بهتر بودند. همه آنها ستاره های بزرگ تیم های ملی کشورهای مختلف بودند که ما بازی آنها را پیش از این تلویزیون دیده بودیم. هنوز هم تنها پیراهنی که از دوران بازی خودم به یادگار نگه داشتم، پیراهن پرسپولیس در بازی با بایرن است که در آن موفق به گلزنی شدم.


ادامه مطلب

طاهری: نفت شرایط انتقال قطعی بیرانوند را اعلام کند

پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از نفتی‌ها خواسته‌ایم شرایط انتقال قطعی بیرانوند را اعلام کنند.

علی‌اکبر طاهری درباره بحث انتقال بیرانوند به پرسپولیس اظهار کرد: ظاهرا مسئولان باشگاه نفت تمایلی به این انتقال ندارند اما آن‌ها چیزی به طور رسمی درباره معاوضه او با بازیکنی به من اعلام نکردند. من به آن‌ها گفته‌ام که شرایط انتقال قطعی بیرانوند را به ما اعلام کنند تا ما بر اساس آن تصمیم بگیریم.

او در ادامه درباره اینکه از حساب‌های حسابرس ایراد گرفته بود نیز گفت: من پیش از این گزارش‌ها را مطالعه کرده بودم و به همین دلیل ایراداتی گرفته شد. البته باید بگویم برگزاری مجامع به خاطر همین مسئله است که حسابرس‌ها گزارش‌های خود را ارائه کنند تا ایرادات آن برطرف شود.

طاهری درباره واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس نیز گفت: از مسئولان شورای شهر تشکر می‌کنم که این ورزشگاه را در اختیار ما قرار دادند. باید وضعیت ورزشگاه را بررسی کنیم ببینیم در چه زمینه‌ای می‌توانیم از آنجا استفاده کنیم. آیا می‌توانیم تمرین‌هایمان را به آنجا ببریم یا خیر.

مکانی به دیدار برانکو رفت/ باشگاه پرسپولیس مشخص کننده وضعیت دروازه‌بان این تیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز به دیدار سرمربی تیمش رفت تا با وی در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کند.

سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز به هتل المپیک رفت و دقایقی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس جلسه برگزار کرد.

در این جلسه مکانی و برانکو در خصوص وقایع و اتفاقات اخیر با یکدیگر صحبت کردند.

سرمربی پرسپولیس در این جلسه به مکانی گفت که هنوز او را دروازه‌بان اول تیمش می‌داند اما تصمیم‌گیری در خصوص اینکه او در پرسپولیس بماند یا نه برعهده باشگاه است.

گفتنی است، وضعیت دروازه‌بان تیم پرسپولیس را مسئولان این باشگاه تعیین خواهند کرد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد